Navigering
(0)

Världens undergång.

 Jaha. Så nu ska jorden gå under. Överallt ser man folk som skriver, kommenterar, och är lite halvt panikslagna över att jorden "kommer gå under". Alla triggar upp sig själva, och andra, genom att fortsätta läsa och kommentera allas inlägg överallt. Och jag vill inte ens veta hur det kommer se ut den 22 December.. Jag kommer nog försöka undvika att ens logga in på facebook för att slippa se alla " ÅÅÅÅH JAG ÖVERLEVDE 22/12-2012, WOHOOOOO" eller alla jävla grupper och bilder "like if you lived on december 22" ohnej, jag dog, men nu sitter jag och gillar era bilder på facebook, för jag har inget bättre för mig. Jag minns hysterin som var för några år sedan, då de sa att världen även då skulle gå under. Då var jag inne i en väldigt jobbig peroid, och mådde väldigt dåligt, och fick för mig att världen skulle gå under. Jag mådde verkligen riktigt dåligt över det, och media var ju inte dåliga på att spä på med massa mer hysteri. Men ser man på, jag lever än idag. 
Om vi överlever ska jag fira genom att fortsätta göra det jag gör just nu, och lär göra resten av natten. Spela wow, gosa med kissekatterna, och titta lite på Ylvis.
Peace out, hoppas ni överlever! 

2012-12-20 @ 23:54:00


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks